Sunday, December 24, 2017

محصولات سوناکس آلمان را از نمایندگی رسمی این بردن در ایران خریداری نمایید-گنجی پخش

اما چهار موتور الکتریکی با سیستم خنک شونده سوناکس مایع این خودرو که هر کدام روی یکی از چرخ‌ها اعمال نیرو می‌کنند در مجموع 1088 اسب بخار قدرت و 1600 نیوتن‌متر (3800 نیوتن‌متر در حالت پیک) گشتاور تولید می‌کنند. محصولات سوناکس آلمان شرکت کروات ریماک، در دنیای خودرو برای خود آوازه‌ای به هم زده است.نمایندگی سوناکس سوپرخودرویی الکتریکی که توسط این شرکت معرفی شده است قادر به تولید نیرویی بیش از 1000 اسب بخار است.sonax خودروی مفهومی ریماک با طراحی استودیوی مشهور ایتال دیزاین و برای اولین بار در نمایشگاه خودروی فرانکفورت معرفی شد. با کمک باتری‌های مایع سرد با توان 92 کیلووات ساعت انرژی،سوناکس این خودرو قادر است با هر بار شارژ تا مسافت 600 کیلومتر را بپیماید.
حال ظاهرا شرایط برای فروش این خودرو درحال آماده‌شدن است محصولات سوناکس آلمان چرا که کمپانی ریماک چندی پیش و در جریان نمایشگاه غیررسمی موناکو 2012 قیمت پایه‌ای آنرا 742,000 یورو اعلام کرد.نمایندگی سوناکس این درحالیست که سال گذشته قیمت آن 650,000 یورو بود.
این سوپراسپرت با نام Concept One سوناکس که گفته می‌شود تنها ابرخودروی تاریخ کشور کرواسی است،سوناکس-sonax اگرچه پیشرانه‌ای الکتریکی دارد اما می‌تواند پابه‌پای لامبورگینی آونتادور و حتی پاگانی زوندا R حرکت کند!

No comments:

Post a Comment