Wednesday, November 29, 2017

تنها نمایندگی و فروشگاه لوازم خودرو سوناکس-sonax در ایران

مشخصات ویژه محصولات ماشین این کمپانی در زمینه عملکرد و حفظ محیط زیست sonax و متناسب بودن قیمت آنها موجب ایجاد رابطه همکاری برجسته ای بین سوناکس با تولید کنندگان خودرو در سطح جهان شده است. وقتی صحبت از محصولات نگهداری اتومبیل با تکنولوژی روز می شود. سوناکس در رتبه اول قرار دارد. نمایندگی سوناکسبا داشتن بیش از 65 سال سابقه و تجربه در تولید محصولات با کیفیت برتر پیشرو در بازار آلمان و بازار های بین المللی است و رضایت مشتریان نتیجه این عملکرد مثبت است. محصولات برند سوناکس که یک مفهوم جدید و انقلابی در بحث انرژی است. جدیدترین محصول، نه تنها یک تکنولوژی می باشد، بلکه یک فلسفه طراحی است.
 استفاده از یک دوره جدید نوآوری، انعطاف پذیری و پایداری را هدایت می کند. در نظر گرفتن خواسته های بازار های بین المللی و انجام تحقیقات گسترده اساس و پایه تولید محصولات سوناکس آلمان است.  در بازگردانی آسیب ها به حالت قبلی تخصص دارد و پولیش و واکس رنگی طوسی مخصوص بدنه خودرو  به شما کمک خواهد کرد تا براحتی سطح بدنه ماشین خود سوناکس را مثل روز اول زیبا و چشمگیر نمایید. نمایندگی سوناکس همچنین کسب نتیجه درخشان در آزمایشات مقایسه ای صورت گرفته توسط مجلات و منابع تحقیقاتی معتبر بین محصولات سوناکس و محصولات دیگر رقبا استاندارد بالای محصولات این کمپانی را تایید می کند. تمامی محصولات سوناکس در شهر نوبیورگ آلمان فرآوری و تولید می شوند. از جمله محصولات محبوب sonax می توان به :اکتان پاورسوناکس - اسپری داشبورد مات سوناکس - اسپری شیشه پاکن سوناکس - اسپری خوشبو کننده و بوبر قوی سوناکس اشاره کرد.

فروشگاه لوازم لوکس خودرو گنجی پخش

گنجی پخش با ارائه طیف گسترده‏‌ای از معتبرترین برندها در گروه‌‏ لوازم مصرفی لوکس خودروی مختلف و با واردات برترین برندها و همکاری نزدیک با سایر وارد‏کنندگان اصلی این کالاها در ایران،فروشگاه لوازم لوکس خودرو گنجی پخش تلاش می‏‌کند تا نیازهای متفاوت مشتریان با کاربری‏‌های متفاوت آنان را برآورده سازد. فروشگاه لوازم لوکس خودرو همه سخت در حال تلاش برای پیشرفت‏‏‌های شخصی و جمعی خود هستیم.
توسعه اینترنت روش‌های خرید ما را به کلی دگرگون کرده است.گنجی پخش منافع موجود در خرید اینترنتی هر روز تعداد بیشتری از مردم را به تجربه آن و ایجاد تغییر در الگوهای متداول خرید ترغیب می‏‌کند.فروشگاه لوازم لوکس خودرو گنجی پخش این فروشگاه یکی از زیر مجموعه های شرکت ابتکارآوران امن می باشد فروشگاه لوازم لوکس خودرو که وارد کننده، پخش کننده عمده و دارای نمایندگی رسمی برند های محصولات خوشبو کننده  ماشین و خانگی ، اسپری ها و سایرر محصولات نظافت و نگهداری خودرو می باشد.
 ارائه قیمت‏‌های کاملا رقابتی و مناسب، همراه با کیفیت مطلوب خدمات پس گنجی پخش از فروش از اولویت‏‌های گنجی پخش محسوب می‌شود.  امروز دیگر افراد این روش خرید را بیشتر منطبق بر شرایط زندگی مدرن می‏‏‏‌بینند. فروشگاه لوازم لوکس خودرو ویژگی‏‏‏‌ها و طبیعت خرید اینترنتی با روحیات و نیازهای رو به رشد ما هماهنگ‏‏‌تر شده است. 
فروشگاه لوازم خودرو گنجی پخش مرجع تخصصی نقد و بررسی و فروش اینترنتی کالاهای مرتبط با خودرو، لوازم لوکس خودرو در ایران است.

Wednesday, November 15, 2017

RUPES BigFoot Nano iBrid Polisher-کیت کامل دستگاه پولیش IBrid برند Rupes...



کیت کامل دستگاه پولیش IBrid بلند Rupes مدل HR81ML-DLX: لینک https://goo.gl/8uvZ7B

کیت کامل دستگاه پولیش IBrid کوتاه Rupes مدل HR81M-DLX: لینک https://goo.gl/BLkPei

Wednesday, November 8, 2017

فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو گنجی پخش-لوازم لوکس خودرو

یک موتور 3 لیتری سوپرشارژ V6 با 333 اسب بخار.لوازم خودرو این خودرو
بهترین گزینه برای کسانی است که ب هدنبال یک SUV لوکس
در اندازه بزرگ هستند. لوازم لوکس خودرو داخل این خودرو فضای زیادی برای
سرنشینان وجود دارد و به مجموع های از فناور یهای کاربردی مجهز
است. فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو گنجی پخش قیمت آ نهم 54 هزار و 800 دلار است.
محصولات لوازم خودرو دیگر برندهای معتبر دنیا را نیز می توانید در فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو گنجی پخش بررسی کنید
یکی دیگر از برتری های این مدل استفاده از سیستم تعلیق و کمک
فنرهای فولادی است که فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو گنجی پخش بسیاری از مزایای فنرهای هوایی را دارد.
سیستم تعلیق به کار برده شده آسایش سرنشینان را افزایش داده و
همچنین فرمان پذیری خودرو را بهبود بخشیده است. فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو گنجی پخش البته استفاده
از سیستم تعلیق هوایی می توانست عملکرد بهتری داشته باشد اما
به نظر می رسد آئودی در حال آزمایش این نوع سیستم لوازم لوکس خودرو تعلیق
بوده و قصد دارد پیشرفت هایی را در طی مدل های آتی ارائه

فروشگاه لوازم خودرو گنجی پخش-معرفی سوناکس-sonax آلمان

برند سوناکس با بیش از 65 سال تجربه در زمینه محصولات با کیفیت برتر در بازارهای بین المللی راه حل های مناسبی برای تمیزی و حفاظت از خودرو شما ارائه می دهد. سوناکس به شما کمک می کند تا خودرو خود را با محصولاتی که سریع و آسان استفاده می شوند، تمیز، زیبا و محافظت نمایید.
کمپانی سوناکس-Soanx از سال 1950 میلادی با تولید بهترین محصولات حفاظت از سطوح و مراقبت خودرو در جهان، اعتماد میلیون ها مشتری را به دست آورده است و همچنین مشخصات ویژه محصولات خودرو این شرکت در زمینه حفاظت از محیط زیست و متناسب بودن قیمت آن موجب ایجاد رابطه همکاری برجسته ای بین سوناکس-Soanx و تولید کنندگان خودرو در سطح جهان شده است.
هم چنین آزمایشات صورت گرفته توسط منابع تحقیقاتی معتبر بین محصولات سوناکس و محصولات دیگر رقبا استاندارد بالای محصولات این شرکت را تایید می کند.
تمامی محصولات 
سوناکس در شهر نوبیورگ کشور آلمان فناوری و تولید می شوند. شما در سایت ما طیف گسترده ای از محصولات سوناکس-Soanx برای مراقبت از جزئیات خودرو خود را پیدا خواهید کرد و هم چنین جدیترین محصولات لوازم خودرو دیگر برندهای معتبر دنیا را نیز می توانید در فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو گنجی پخش بررسی کنید.
از 
سوناکس-Soanx برای طولانی ترین درخشش و حفاظت پایدار استفاده نمایید.